Γήρανση, μαλάκυνση, εκθήλυνση. Η παρακμή της Δύσης είναι άμεση συνέπεια αυτών των τριών, αλληλένδετων, πολιτισμικών ασθενειών. Και οι τρείς αφορούν πρωτίστως τον βιολογικό και ηθικό εκφυλισμό του λευκού άνδρα - που είναι ο βασικός δημιουργός του ανθρώπινου πολιτισμού - και την επακόλουθη κατάλυση της φυσικής δομής της Πατριαρχίας. Και οι τρείς επιδεινώθηκαν ραγδαία στο δεύτερο ήμισυ του εικοστού αιώνα λόγω της λειψανδρίας που ακολούθησε τους δύο παγκόσμιους πολέμους, της γιγάντωσης των γυναικείων κινημάτων, και της διάδοσης της κομμουνιστικής ιδεολογίας.
Η σύνδεση της σεξουαλικής με την ταξική διαφοροποίηση εξελίχθηκε μέσα από τις παραδοξολογίες του επιθετικού φεμινισμού και την εξωφρενική ρητορική της νέας Αριστεράς. Ο απότερος στόχος της πολιτισμικής επανάστασης ενάντια στη Δύση ήταν - και παραμένει σε μια μακροπρόθεσμη ιστορική προοπτική - η εγκαθίδρυση μιας νεωτερικής, σοσιαλιστικής μητριαρχίας. Πρώτα με την κατάργηση της πατροπαράδοτης οικογένειας - του ανδρόγυνου που ζεί μαζί με τα παιδιά του χωριστά από τις άλλες οικογένειες - γιατί η πυρηνική οικογένεια είναι το κύτταρο της πατριαρχίας. Και έπειτα με την εξάλειψη του έντονου σεξουαλικού διμορφισμού και την προώθηση μιας ερμαφρόδιτης κοινότητας όπου τα φύλα θα μοιάζουν ψυχικά και σωματικά και τα ξεχωριστά γνωρίσματα θα ατονίσουν.
Ο ρόλος της αλαζονικής ομοφυλοφιλίας σε αυτή την επαχθή διαδικασία εκθήλυνσης είναι σημαντικός ως ενδιάμεσο στάδιο αποσταθεροποίησης. Και η σύγχρονη νευρωτική έκφανσή της είτε ως κοινωνικοπαθητική διαταραχή είτε ως απλή σεξουαλική απόκλιση, πρέπει να ειδωθεί μέσα σε αυτό το ευρύτερο πλαίσιο υπονομευτικής δράσης ενάντια στη δυτική Παράδοση.
Σ’ αυτές τες σκοτεινές κάμαρες, που περνώ
μέρες βαρυές, επάνω κάτω τριγυρνώ
για νάβρω τα παράθυρα. – Όταν ανοίξει
ένα παράθυρο θάναι παρηγοριά. –
Μα τα παράθυρα δεν βρίσκονται, ή δεν μπορώ
να τάβρω. Και καλλίτερα ίσως να μην τα βρω
Ίσως το φως θάναι μια νέα τυραννία.
Ποιός ξέρει τι καινούρια πράγματα θα δείξει.
Η ομοφυλοφιλία δεν ήταν ποτέ αποδεκτή στη Δύση πριν την πολιτισμική της κατάρρευση. Αντιμετωπιζόταν άλλοτε ως ποινικό αδίκημα και άλλοτε ως διάγνωση ψυχικής ασθένειας. Στην Αγγλία αποποινικοποιήθηκε το 1967. Στην Αμερική αφαιρέθηκε μόλις το 1973 από το εγχειρίδιο των ψυχικών διαταραχών της επιστήμης της Ψυχιατρικής. Κι όμως, φτάσαμε βήμα βήμα στο τελευταίο σκαλί στον κατήφορο του παραλογισμού. Το άθλιο Διευθυντήριο της ΕΕ προσπαθεί να μετασχηματίσει με κάθε δυνατό μέσο τις φυσικές σταθερές αναπαραγωγής του ανθρώπινου είδους, αμφισβητώντας ότι τα βιολογικά φύλα είναι μόνον δύο και ότι ο γάμος είναι εξ ορισμού φυσική και νομική πράξη μόνο μεταξύ ανδρών και γυναικών.
Βεβαίως, οι διακριτικοί και ευγενείς ομοφυλόφιλοι δεν απειλούν την κοινωνική συνοχή. Η ατομική ελευθερία στην σεξουαλική συμπεριφορά και η σεξουαλική παρέκκλιση ως προσωπική διασκέδαση, είναι κατανοητές σε ιδιωτικό επίπεδο και αδιάφορες στο μέτρο που δεν επηρεάζουν τον ευρύτερο φυλετικό προσανατολισμό. Και δεν είναι λίγοι οι ομοφυλόφιλοι δημιουργοί στα γράμματα και στις τέχνες, που θαυμάζουμε και εκτιμούμε απεριόριστα το έργο τους. Από τον Oscar Wilde και τον Κωνσταντίνο Καβάφη έως τον P.C.Russell και τον Jeffrey Jones.
Ωστόσο, η νομική κατοχύρωση των ομοφυλοφιλικών σχέσεων στα πλαίσια του πολιτικού γάμου είναι ασυζητητί αφύσικη. Και στις μέρες μας είναι επίσης αντικοινωνική και επικίνδυνη γιατί η ομοφυλοφιλία οδηγεί από τη φύση της στην μείωση της γεννητικότητας, εμποδίζοντας έτσι τον πολλαπλασιασμό του φυλετικά λευκού πληθυσμού σε μια εποχή που απαιτεί ακριβώς το αντίθετο.
Στην υπαρξιακά κρίσιμη κατάσταση που αντιμετωπίζουμε σήμερα στην Ευρώπη, μια πατριωτική ηγεσία όχι μόνον θα απέτρεπε την επίσημη συμβίωση των ομοφυλόφιλων αλλά επίσης θα επεδίωκε την πατριαρχικά ριζική μεταρρύθμιση του οικογενειακού δικαίου. Αξιοποιώντας τις βιολογικές ιδιαιτερότητες των φύλων θα νομιμοποιούσε τον γάμο ενός άνδρα με ταυτόχρονα περισσότερες γυναίκες, και θα επανέφερε εκσυγχρονισμένο τον αρχαίο ρωμαϊκό θεσμό του Pater Familias.
Ο πίνακας: Personal work, του Jeffrey Jones (circa 1980).
Το ποίημα: Τα Παράθυρα (1903), του Κ.
Π. Καβάφη.
Η αύξηση των γεννήσεων: Θα έπρεπε να είναι σήμερα το κύριο μέλημα των Ευρωπαϊκών κοινωνιών. Με μέτρα ενίσχυσης όπως είναι η επαρκής χρηματοδότηση των παιδιών, αλλά και μέτρα αναγκαστικής συμμόρφωσης όπως είναι η στέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων σε όσους αρνούνται την τεκνοποίηση.
Eνάντια στη φύση: Καθώς η σεξουαλική επιλογή προϋποθέτει έντονη διαφοροποίηση - αρρενωπούς άνδρες και θηλυκές γυναίκες - η μακροπρόθεσμη εξομοίωση των φύλων ίσως να έχει ως τελικό αποτέλεσμα ακόμη και την εξαφάνιση του ανθρώπινου είδους.
Το πολιτικό σύστημα στην Ελλάδα: Είναι ξεκάθαρα εκτελεστικό όργανο της κυρίαρχης στη Δύση Woke Αριστεράς.
5 σχόλια:
Κάποιες παρατηρήσεις:
Γράφεις, "Και οι τρείς επιδεινώθηκαν ραγδαία στο δεύτερο ήμισυ του εικοστού αιώνα λόγω της λειψανδρίας που ακολούθησε τους δύο παγκόσμιους πολέμους, της γιγάντωσης των γυναικείων κινημάτων, και της διάδοσης της κομμουνιστικής ιδεολογίας."
Στα γεωγραφικά σημεία του πλανήτη που διαδόθηκε η κομμουνιστική ιδεολογία μάλλον είχαμε περιορισμό των φαινομένων της ομοφυλοφιλίας. Για να μην θυμηθούμε τον μεγάλο Τσε, ας περιοριστούμε στην Ευρώπη. Το woke και οι μεταμοντέρνες μαλακίες ήταν προϊόντα του αμερικανοκίνητου φιλελευθερισμού. Δεν υπήρχαν στο "παραπέτασμα". Η ευρωπαϊκή Αριστερά, τα "κοινωνικά κινήματα", ο γαλλικός Μάης κλπ φάνηκε ότι δεν έγιναν με κομμουνιστικό υπόβαθρο ("ορθόδοξο" σίγουρα όχι), ενώ υπάρχει αμφιβολία ακόμη και για το ευρύτερο σοσιαλιστικό ιδεολογικό τους πλαίσιο. Επιδερμικός σοσιαλισμός των πλουσιόπαιδων που όταν μεγάλωσαν έγιναν καθωσπρέπει φιλελεύθεροι ήταν οι εκφραστές τους.
Γράφεις: "Η σύνδεση της σεξουαλικής με την ταξική διαφοροποίηση εξελίχθηκε μέσα από τις παραδοξολογίες του επιθετικού φεμινισμού και την εξωφρενική ρητορική της νέας Αριστεράς".
Πολύ σωστά. Μήπως όμως η Νέα Αριστερά είναι ριζοσπαστικός αριστερός φιλελευθερισμός και σε καμία περίπτωση "μητριαρχικός σοσιαλισμός"; Αν βρεθεί ίχνος σοσιαλισμού στην ιδεολογία της Νέας Αριστεράς θα είναι μόνο για λόγους επικοινωνιακούς. Ας μην τους χαρίσουμε κάτι όπως ο συνεργατικός σοσιαλισμός, που συνδέεται πολύ πριν γεννηθεί ο Μαρξ με την ρομαντική παραδοσιοκρατία (βλέπε Παναγιώτη Κονδύλη)
Γράφεις: " Η ομοφυλοφιλία δεν ήταν ποτέ αποδεκτή στη Δύση πριν την πολιτισμική της κατάρρευση. Αντιμετωπιζόταν άλλοτε ως ποινικό αδίκημα και άλλοτε ως διάγνωση ψυχικής ασθένειας. Στην Αγγλία αποποινικοποιήθηκε το 1967. Στην Αμερική αφαιρέθηκε μόλις το 1973 από το εγχειρίδιο των ψυχικών διαταραχών της επιστήμης της Ψυχιατρικής".
Σωστά. Μήπως όμως να θυμηθούμε ότι στις κομμουνιστικές χώρες, ιδίως εκείνες που βρίσκονταν εκτός της Ευρώπης, δεν τέθηκε ποτέ καν ως θέμα συζήτησης κάτι τέτοιο; Μήπως πρέπει να δούμε σε ποιο πολίτευμα και με ποια ιδεολογία επικρατούσα άνθησαν τα woke φυντάνια;
Τέλος, στο επιχείρημα ότι η ομοφυλοφιλία βάζει φρένο στην αναπαραγωγή έχουν ήδη έτοιμη οι φιλελεύθεροι εξουσιαστές μας την νομική φόρμουλα και την παρα-οικονομική μαφία που θα το υπερβεί. Ετοιμάσου να δεις τεκνοποιήσεις ανάμεσα σε ομοφυλόφιλους και αιχμάλωτα εκδιδόμενα κορίτσια που θα αναπαράγουν το γονίδιο (που λένε και ορισμένοι σχολιαστές του δικού μας ιστολογίου) για να μας φύγει το καφάσι. Έπεται πολλαπλασιασμός των μεταμοντέρνων Κο-κλόνηδων και σταδιακή μείωση του "παλιού" ανθρώπου. Enjoy capitalism...και μη χειρότερα.
Εγλω προσωπικά χαίρομαι με το γεγονός ότι η ομοφυλοφιλία είναι κατ'ουσίαν απαγορευμένη σε αφρικανικές χώρες όπως η Κένυα, η Τανζανία, η Ζάμπια και η Ουγκάντα. Χώρες δηλαδή που δεν είναι καν ισλαμικές, αλλά κατά βάση χριστιανικές. Αλλά ξέχασα, αυτοί είναι κατώτεροι, οι φωτισμένοι λευκοί ξέρουν τι κάνουν...
όλα σωστά, αλλά θεωρώ πως η νομιμοποίηση του γάμου ενός άνδρα με πολλές γυναίκες ως καθολική επιλογή/μέτρο, θα οδηγούσε στο να ανταγωνίζονταν όλες οι γυναίκες για ένα (το πολύ) 10% των ανδρών, οι οποίοι απλώς θα συνέλεγαν συζύγους χωρίς να τεκνοποιούσαν απαραίτητα με όλες.
Απο ΑντιΝατοικος:
Ωραιο το κειμενο και πολυ σωστες οι επισημανσεις της φλεφαλο... Στα "κομμουνιστικα" κρατη κυνηγουσαν τους ομοφυλοφιλους θεωρωντας τους συμπτωματα της "καπιταλιστικης παρακμης".... βεβαιως δεν ειχαν κι αδικο, παρολα αυτα νομιζω οτι ο σωστος ορος θα ηταν "αστικης παρακμης"... διοτι πιο πολυ αυτα τα συμπτωματα κοινωνικου εκφυλισμου εμφανιζονται σε μεγαλουπολεις....
Αυτο το βλεπουμε και στις δυο - τρεις αθλιες μεγαλουπολεις της χωρας μας οπου οι μικροι και καλα οργανωμενοι "στρατοι" των λοατκι προκαλουν τη νοημοσυνη μας....
Η προταση του συντακτη περι πολυγαμιας ειναι ουτοπικη... Αν ειναι καποιος πλουσιος μπορει να ανταπαξελθει... εδω μια αμυαλη δεν μπορουμε να κρατησουμε θα εχουμε και πολλες;;; Ακομη κι υπο ενα αλλο κοινωνικο καθεστως που θα ηταν φιλικοτερο με τις ιδεες μας, θα ηταν πολυ δυσκολο να γινει αυτο..... Τελικα νομιζω οτι το παλαιοτερο κοινωνικο καθεστως, αυτο που "ισχυε" μεχρι την δεκαετια του 70 περιπου, δλδ να παντρευει ο πατερας την κορη με οποιον θελει, ο θεσμος της προικας κλπ, ο ανδρας που αναλαμβανει να ζητησει το χερι της κορης", η παρθενια, κλπ κλπ.... φαινεται οτι λειτουργησαν πολυ καλυτερα απο οτι το μετεπειτα.... με την διαφορα οτι τοτες καποιες γυναικες ηταν ατυχες στον γαμο τους και κακοπερνουσαν, ενω τωρα ο ανδρας την κακοτυχια την εχει απο την στιγμη που περναει το σκαλοπατι της εκκλησιας εν αντιθεση με την γυνη που "δενοντας τον γαιδαρο" κανει την τυχη της....
Υ.Γ: Παντοτε θαυμαζα τις γιαγιαδες μου (λιγοτερο απο την μητερα μου) που ηταν και στο χωραφι με τα ζα και στο σπιτι με τα παιδια και δεν παραπονιοντουσαν ποτε.... ο παππους μετα τη σκληρη δουλεια θα πηγαινε στο καφενειο, η γυναικα θα συνεχιζε τις δουλειες στο σπιτι, θα προσεχε τα παιδια κλπ... υπηρχε ενας κοινωνικος κωδικας συμπεριφορας σε σχεση με τις σημερινες οικογενειες που ειναι παροδικες διοτι οι 7/10 νιοπαντροι χωριζουν....
Δεν υπάρχει ασάφεια αγαπητοί. Ελληνικός έρωτας είναι φυσικά ο έρωτας μεταξύ ανδρών. Ο έρωτας είναι το βασικό ζητούμενο, το αν θα υπάρξει ή όχι σαρκική επαφή είναι σχεδόν αδιάφορο. Δεν είναι όλοι έτοιμοι άλλωστε
Δυστυχώς, οι άνθρωποι εξακολουθούν να μπερδεύονται μεταξύ ανατομικών χαρακτηριστικών και αναλογίας ορμονών με αποτέλεσμα να τελούν εν φυλετική συγχύσει. Πρωτίστως, θα πρέπει να γνωρίζουμε τι εστί «φύλο» και «φύλο» δεν είναι, απλώς, τα ανατομικά χαρακτηριστικά σου αλλά η αναλογία των ορμονών σου η οποία υπερισχύει στη διαμόρφωση της σεξουαλικής ροπής και συμπεριφοράς η οποία σε χαρακτηρίζει και, ενίοτε, αφορά και στην κοινωνία, συνιστώντας και την φυλετική σου «ταυτότητα» την οποία η κοινωνία δεν δύναται να γνωρίζει, λόγος για τον οποίο κρίνεται αναγκαίος και ο, εν θέματι, αυτοπροσδιορισμός.
Είναι αυτονόητο ότι καθένας έχει το αναφαίρετο δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού και της επιλογής ταυτότητος με την υποχρέωση των υπολοίπων του σεβασμού της όποιας επιλογής. Το ζήτημα παραμένει, όμως, αλλού: Σε ΠΟΙΑΝ ΗΛΙΚΙΑ το άτομο αποκτά την δυνατότητα και, κατά συνέπεια, το δικαίωμα του αποφασίζειν περί αυτής της σοβαρότατης επιλογής; Kαι, επ΄ αυτού καλείται η Πολιτεία να αποφασίσει.
Υπό τις παρούσες, άθλιες δημοκρατικές συνθήκες, κατά τρόπο αντιεπιστημονικό και παντελώς αυθαίρετο, ως όρια φυσικής ωριμάνσεως της συνειδητότητος του ατόμου, εκλαμβάνονται διαφορετικές ηλικίες κατά το δοκούν. Σε κάθε περίπτωση, όμως, όταν για την αναγνώριση δικαιώματος αγοραπωλησίας αγροτεμαχίου θεωρείται το 18ο έτος της ηλικίας δεν είναι λογικό να θεωρείται το 15ο έτος για την λήψη της σοβαρότατης αποφάσεως επιλογής φύλου, εκτός, βεβαίως, εάν αυτή η πρόκληση αποτελείακόμη ένα καλοστημένο δόλωμα παρελκύσεως μιας κοινωνίας από τα ουσιαστικά προβλήματά της.
Έτσι, για να μη νομίζουν αυτοί που χειρίζονται τα νήματα του δημοκρατικού καραγκιοζ-μπερντέ ότι μπορούν να αποβλακώνουν τους πάντες.
Δημοσίευση σχολίου